
Vse gre tako hitro mimo. Ta vikend se z Andyjem sprasujeva kdaj sva postala odrasla in da se morava dolocene stvari odlocat. Vcasih mi je se vedno smesno ko se dobim s prijateljicami in me Enzo sprasuje kaj se bomo pogovarjale. Na nek nacin ni nic drugace kot pred 5, 10, 15 leti. Samo problemi se spreminjajo, stvari glede katerih se pritozujem so drugacne, stvari ki me skrbijo, stvari ki me veselijo,... Opazujem Olivo in Enza in se mi oba zdita gromozanska. Nimamo vec dojenckov v hisi.

Everything is going by so fast. This weekend Andy and I are talking about when did we turn adults and how we need to make decisions. Sometimes I feel funny getting together with girlfriends and Enzo asking me what will we talk about. In some ways it is no different then 5, 10, 15 years ago. Just problems are changing, things I complain about are different, things that worry me, things that make me happy,... I watch Olive and Enzo and they both look huge to me. No more babies in our house.

No comments:
Post a Comment