Ne vem kdaj je pomlad postala tako pestra in zaposlena. Kar naenkrat mi v tem tednu zmanjkuje casa in mislim, da nam ne bo dolgcas do zacetka maja. In takrat se bodo ze nove stvari zacele. Enzovo koleno se celi. Je se v tretje padel po njemu. Oliva ima novo rutino pred spanjem. Flaso pijemo vspodaj in nato umivamo zobe predno gre spat. Se zelo malo ji manjka predno bo zacela hodit. Do konca meseca bo zagotovo mobilna po dveh okoncinah. Kot njen brat bo hodila pri 14tih mesecih. Moj hrbet mi zopet nagaja. Prenehala tect za nekaj casa.
I have no idea when spring got so full and busy. This week I am starting to run out of time and I think it will continue until May. Then new things will be happening. Enzo's knee is healing. He fell on it for the third time. Olive has a new routine at bed time. We drink milk downstairs, brush teeth and take her to bed. It won't be long and she should be walking. I am sure she will be movable on her legs by the end of the month. Just like her brother she will be walking at 14 months. My back is troubling me again. I stopped running for a while.
No comments:
Post a Comment