Katie in jaz sva se spoznali, ko sem rojevala mojo Olivo. Je babica (porodniska sestra) po poklicu. In med pogovorom ugotovili, da imamo zelo veliko skupnega. Delimo si rojstne dni, imena moz in najinih punc, vsi imamo oz smo imeli enakega hisnega ljubljenca, obe sva pretekli dva pol maratona... In vceraj ko bila pri njej in Olivi na kosilu sem se po dolgem casu imela super. Prinesla fotko s seboj in v enem momentu malo poslikala Olivo. Prelepa je.
Katie and I got to know each other when I was giving birth to my Olive. She is a nurse at the OBGY ward in the hospital. When talking we have found out we share a birthday in the family, husbands and our daughters have same name, we all have the same house pet (or we had), we both ran two half marathons,...Yesterday I had such a good time with her and her Olive. I brought my camera and took a few pictures of Olive. She is beautiful.

No comments:
Post a Comment