May 15, 2011

nedelja/Sunday

Umirjen, pocasen, zaspan, lenoben, siv, dezeven, tih dan. Celo glasba se mi poslusa temu primerno. Bon Iver postaja na Pandori. Pocasi kuham spinaco za vecerjo. Kot priloga. Cakam, da se Oliva zbudi. Naj bi oz. moram tudi naredit nekaj kopij cdjev s slikami, narocit slike iz solskih portretov. Na sreco so cunje ze oprane. Sedaj si samo zelim, ce bi se same pospravile po omarah. Priznam, da sem lenobna glede pospravlanja cunj po omarah. Rajsi jih imam kar zlozene po kupih v pralnici. Toda letos upam, da nam vsaj enkrat na mesec jih rata raznosit.
Oliva si je nasla nov koticek pod mizo v kuhinji. Danes sva tam pojedle kosilo. Vecerja bo malo tezje ker nas bo vec na kupu.
Kar je bilo najbolj lustno v danasnjem dnevu je bil klepet z druzino preko Skypa. Videla VSE. Od najmlajsih do najstarejsih.
Easy, slow, sleepy, lazy, grey, rainy and quiet day. Even music I am listening is similar to it. Bon Iver station on Pandora. I am slowly coking spinach for dinner. As a side dish. I am waiting for Olive to wake up. I should or I have to make some CD copies of pictures. I need to order pictures from school portraits. Luckily at least laundry is done. Now I am only wishing if they would put themselves into closets. I admit I do not put them away regularly. I prefer having them folded in piles in the laundry room. I am hoping that this year we would at least put it away once a month.
Olive found herself a new spot under the table in the kitchen. This is where she had her lunch. Dinner it will be harder to serve as we will have more people over.
What was most fun today was chatting with family over Skype. We saw EVERYONE. From youngest to oldest.

No comments: