Odlicno prenesla usesni poseg. V manj kot sedmih minutah sva bila z Andyjem ze zopet ob njej. Jaz bila celo malo nesrecna, ker v cakalnici nisem imela casa niti prebrat clanka v eni reviji. Tihe minute, ki si jih starsi krademo. Ha ha. Po anesteziji se je dobro zbudila, skoraj nic jokala in si je samo zelela, da gremo domov. Doma je odspala kot za navadni jutranji pocitek in nato sva sle na potep po soseski. Si je obula rdece cevlje in vzela s seboj flumaster in Leva. Kosilo sva pojedle pri starsih v senci pod drevesom.P.S. Danes, ko so nekateri izmed mojih studentov diplomirali, sem se spomnila, da sem pred devetimi leti na 13. maj, 2002 tudi sama si prisluzila diplomo iz sociologije. Danes sem tudi videla Sheryl Crow. Je na univerzi, ker ji bo podeljena castna diploma. Je bila samo 15 metrov stran, ko je snemala reklamo za univerzo.
She did excellent with ear tubes procedure. Andy and I were back with her in less than seven minutes. I was even a little bit unhappy because I was not able to finish reading a magazine article in the waiting room. Quiet minutes that we parents are always stealing. Ha ha. After the procedure she woke up great, cried minimaly and was just wishing to go home. At home she took her morning nap and then we went on a walk around the neighbourhood. She put on red shoes and took with her a marker and Lion. Lunch we ate in a shade under the tree at grandparents.
She did excellent with ear tubes procedure. Andy and I were back with her in less than seven minutes. I was even a little bit unhappy because I was not able to finish reading a magazine article in the waiting room. Quiet minutes that we parents are always stealing. Ha ha. After the procedure she woke up great, cried minimaly and was just wishing to go home. At home she took her morning nap and then we went on a walk around the neighbourhood. She put on red shoes and took with her a marker and Lion. Lunch we ate in a shade under the tree at grandparents.

No comments:
Post a Comment