August 10, 2011

umetnost/art

Ze mnogo casa razmisljala, da nasa stena v dnevni sobi rabi nekaj vec umetnosti. Ali posterji, fotografije,... Pred dopustom me je prijelo, da bi zacela spreminjat manjse stvari v hisi in ko smo prisli domov sem si zadala projekt. Nasla okvirje in ideje kaj z njimi naredit. V nadaljevanju imam namen odbrat nekaj fotografij in jih razvit, uokvirit in dodat.
  1. Slika Andyja z otrokoma, ko je bila Oliva priblizno pet mesecev.
  2. Zemljevid Ljubljane. Center in bliznja okolica. Na zemljevidu je tudi ulica na kateri zivi moja sestra z druzino.
  3. Najbolj pomembni datumi za naso druzino.
  4. Zemljevid domace drzave.
For a while I have been thinking that our wall in the living room needs more art. Graphic art, photographs,... Before vacation I have decided I will start making little changes to the house. When we returned I stepped into action. I found the frames and got ideas what to do. In the future I plan on selecting a couple photographs and frame them to be added to the wall.
  1. Photo of Andy with kids when Olive was about five months old.
  2. Map of Ljubljana. Downtown with close nearby neighbourhoods. Even the street my sister and her family live on is on the map.
  3. The most important dates for our family.
  4. A map of home State.

No comments: