
Zjutraj si je sama izbrala stvari za oblect. Je vztrajala na kapi, ki je novo darilo mojega bratranca. Me zelo veseli da je navdusena nad kapo kar pomeni da jo bo pozimi rada nosila.
Ostalo kripticno porocilo. Andy bolan. Vrocina, kasljanje. Jaz dopoldne poslikala druzino moje naj prijateljice Tammy. Ko dobim njeno dovoljenje bom objavila slike. Naredila domaco pizzo za vecerjo. Z testom vred. Nakupila specerijo v novi trgovini Aldi. Mislim, da bom veckrat sla tja, ker imajo skoraj vse enako stvari kot v nasi trgovini. In ceneje. Se par minut in bo Olivin odhod v posteljo. In nato se Enzo in se tudi jaz parkiram na kavc. Upam, da se tudi mene kaj ne loteva.
In the morning she chose her own clothes. She insisted on wearing a hat which was a gift from my cousin. I am happy that she likes wearing which means in the winter she won't be fighting it off. The rest of writing is going to be very cryptic. Andy sick. A fever and a cough. I took pictures of my best friend Tammy's family in the morning. When she gives me permission I will post some pictures here. Made homemade pizza. Even dough from scratch. Bought groceries at Aldi's. I think I will go back for sure as they have everything we usually buy. And cheaper. A few minutes and it is going to be Olive's bed time. Then Enzo and I will get a chance to park myself on the couch. I hope I didn't catch any of the flu bug because I don't feel the best.

1 comment:
ej Aldi mamo tud mi ... samo pri nas se mu reče ... HOFER :D
Post a Comment