

- Miklavz pride jutri zvecer.
- Enzo ima prvi bozicni koncert.
- Poskus frizure iz Avatarja. Puscica na glavi.
- Oliva me zna komandirat in mi steje, ko ne gre po njeno. Love and Logic vzgoja deluje tudi za starse. Po drugi strani mi je Enzo danes potem ko mu ni bilo vsec kako sem ga jaz komandirala povedal, da jaz nisem niti svoj sef. Da je Bog moj sef. Da je on sef od vseh. Smo se pogovarjali, da moramo bit vsi njegovi dobri usluzbenci.
- Bozicna darila za tujino kupljena. Sedaj samo se pakiranje in posta.
- Danes nakupovali solske potrebscine za Enza. Sebi kupila silcek na baterije. Ne vem kako sem zivela brez njega do sedaj. Najboljse darilo.
- Saint Nicholas comes tomorrow night.
- Enzo has his first Advent concert.
- An attempt of a haircut from Avatar. An arrow on his head.
- Olive knows how to boss me around. She counts for me when I am too slow. I guess Love and Logic works on parents too. On the other hand Enzo told me after being upset with me that I am not even a boss of myself. God is the boss of me. He is the boss of everyone. I told him we all need to work on being the best employees to him.
- Christmas gifts for overseas bought. Just to pack and mail them.
- Today bought Enzo more school supplies. Bought myself a battery operated pencil sharpner. I have no idea how I lived without it all these years.
No comments:
Post a Comment