
V sluzbi dobili iPad za lazje in boljse delo. Ker mi zascite za iPad niso prevec vsec, sem si kar sama sesila nekaj kar z veseljem nosim naokoli. Blago je bilo kupljeno v New Yorku in imam prelepe spomine. Hkrati ima tudi Oliva narejeno krilo iz njega. Notranji del je sesit iz stare pizame, ki bila od sestre in nato jo tudi jaz nekaj casa nosila. iPad obozujem. Danes sem si nasla tudi program za organiziranje. Imam ze cisto zapolnjenega do konca tedna. Mislim, da mi bo v veliko pomoc v januarju, ko se sola zopet zacne.
At work we got an iPad for easier and better productivity. Because I do not like any covers beside Smart Cover I made myself one which I love carrying around. The fabric was bought in New York which only brings back lovely memories. At the same time Olive has a skirt made out of it. The inside is sew out of on old pair of pjs that belonged to my sister and I even wore them for a while. I love iPad. Today I even found an application for to-do lists. I filled it with stuff for this week already. I think it will be even more helpful in January when we will start school again.
No comments:
Post a Comment