pet stvari/five things

- V ponedeljek so klicali iz sole, ce ima Enzo zares spanscino. Na zalost je moral po soli samo v popoldansko varstvo in ni bilo spanscine za male solarje. Sva se z Andyjem odlocila, da s prihajajocim ponedeljkom zacne s spanscino, ker je na tako poseben nacin izrazil zeljo.
- Zvecer bili sami trije brez Andyja na vecerji pri starsih. Oliva je sedela v mojem narocju in zelela pit vodo iz kozarca. Se ji je zaletela in sva dobile obe njeno vecerjo po vseh cunjah. Na veliko sreco se nam ni bilo treba peljat dalec domov, kjer je bila prva postaja v pralnici.
- Zvecer ko oddala otroke v posteljo naj bi brala studijsko literaturo in bluzim. Ne morem se pripravit do branja ceprav bi bilo obvezno potrebno. Urnik sluzba, druzina in studij ni najlazji.
- Namesto s hujsanjem zacela z zdravim zivljenjem. Izgubila ze nekaj kil in dnevno opazujem nadaljni napredek. Obozujem aplikacijo MyFitnessPal. Zelim si rezultate pospesit pa nimam casa za hojo ali tek. Upam, da bi dosegla tezo pred Enzom do poletja. In potem bo veliko nakupovanja novih cunj.
- Pogresam fotografijo. Pogresam kamero. Pogresam nove slike otrok na racunalniku.
- On Monday they called from school if Enzo has a Spanish class. Unfortunately he only had to attend an After Care program and there was no Spanish for kindergartners. Andy and I have decided to sign him up for Spanish class that starts this coming Monday as he has shown an interest in it without us even knowing.
- Tonight Andy's parents made dinner for the three of us while Andy is working. Olive was sitting in my lap drinking water from a glass. It went down the wrong way and her whole dinner car up all over our clothes. Luckily we did not have to drive far to get home and the first stop was laundry room.
- After kids went to bed I should jump into reading for school. But instead I am killing time and have a hard time opening pages. The schedule of work, family and studying is not the easiest.
- Instead of going on a diet I started living healthy. I have already lost some weight and am looking forward to further progress daily. Love the application MyFitnessPal. I wish to be able to progress further but do not have time for walking or running. I am hoping to get to pre-Enzo weight by summer. And then there will be lost of shopping for cute clothes.
- I miss photography. I miss my camera. I miss new pictures of kids on the computer.
No comments:
Post a Comment