March 17, 2012

Sv. Patrik/St. Patrick








Sedaj ko se je zacela pomlad imamo vsako jutro bozansko svetlobo v hisi. Prav z veseljem gledam po razlicnih prostorih kako se sonce premika. Zjutraj ze ob 8:30 bili na igriscu s prijatelji. Bili cisto sami kaksno uro in pol. Poskusili celo najdt stiriperesno deteljico. Moja mama ima talent za kjerkoli in kadarkoli najdt stiriperesno deteljico. Moja otroka in jaz tega talenta nismo podedvali. Se odpravili po opravkih ko se zacela nevihta. Se je bilo prijetno skrit po razlicnih trgovinah za nekaj casa. Popoldne spekla kolace in naredila kremo, ker se zelela igrat z novo masino za okrasevanje sladic. Zagotovo ena izmed boljsih naprav v kuhinji. Predvsem bo veliko uporabljana. Med kuhanjem vecerje Oliva prinesla v kuhinjo deki, dojencke in jih nastimala za fotografiranje. Mi je bilo tako zabavno jo opazovat. Le od kje ima to zanimanje in talent? Ha ha ha. Za dan Sv. Patrika je Andy pil zeleno pivo po vecerji. Jaz bila dvakrat uscipana, ker nisem imela nic zelenega na sebi danes.
Now that the Spring has started we have yummy light in the house in the mornings. I love watching the sun travel through the house. At 8:30 am we have already met friends at the playground. Stayed for an hour and a half and got the whole playground to ourselves. We even attempted to find a four leaf Clover. My mom can find them anywhere and very easily. My kids and I did not inherit her talent. Started running errands just when the storm started. It was good to hide in stores while the rain was coming down. In the afternoon I made cupcakes and frosting because I wanted to play with my new kitchen gadget, the cake decorator. One of the best things in my kitchen. It will get lots of use for sure. While cooking dinner Olive brought a blanket and her babies. She posed them for taking pictures. It was so much fun watching her. I have no idea where she has the interest and the talent for photography? Ha ha ha. For St. Patrick's Day Andy made himself green beer after dinner. I was pinched twice today as I did not wear any green.

No comments: