Ze zelo dolgo razmisljala o novem telefonu toda nikakor se nisem mogla prepricat, da ga zares rabim. Zelela sem si ga zagotovo, toda rabila ga nisem. Pa sem na veliko sreco na racun moje radodarne druzine za moj rojstni dan, si lahko umislila nov telefon. Obozujem njegovo tehnologijo, lahkotnost komunikacije, izgled. Na svoje veliko veselje sem si koncno lahko umislila aplikacijo Instagram. Zacela veliko slikat s telefonom in jih objavljat na Instagramu [link]. Med tednom mi boste zagotovo nasli vec slik tam kot na blogu.
I have been thinking of a new phone for a while but could not convince myself that I need it. I was wishing for one, but not needing it. Luckily my family was very generous to me for my birthday and I decided to get the phone. I love how it makes my life easier, ease of communication, the design of it. I started taking lots of pictures with it and posting them to Instagram [link]. You will be able to find more pictures there during the week than on the blog.
No comments:
Post a Comment