June 10, 2012

10. junij/june 10th











Prejsnji teden je bila Oliva bolna. Virus, vrocina, smrkav nos in bruhanje. Z Andyjem lovila dneve in cas, da sva jo nekaj imela doma in si delila cas z njo. 
V petek zvecer smo sli na Maddoxevo baseball tekmo. Na sreco sem za punce v svoji torbi nasla razne igrace, da sta lazje prenesle sportno uro. Izgleda, da ko si enkrat stars majhnih otrok vedno najdes igrace v torbi. 
V soboto nas je obiskala Katie z Audrey in Reidom. Preziveli cel cas obiska pred hiso na gugalnici. Punce sta se takoj postekali in zaceli igrat. Danes zjutraj je Oliva ze sprasevala po Audrey in kdaj se bosta lahko zopet igrali. 
Danes, nedeljo zjutraj je bila Oliva ze zelo nestrpna in sem jo peljala ven na sprehod, da se je malo zmatrala. Oziroma peljali sva dojencke v vagonu. Enzo je bil neznansko vesel, ko sem mu koncno pokazala kitaro, ki sem jo sama igrala v osnovni soli. 4 leta klasicne vadbe. Danes sva se naucila ze eno najbolj preprosto pesem. Sem prepricana, da ima ogromno glasbenega talenta. 
Med vsemi dogodki sem poskusila bit tudi produktivna za solo. Pisem papir, ki mi ne gre najboljse od rok. Popoldne celo tako pobegnila od njega, da sem raje pekla cesnjovo pito. 
Last week Olive was sick. Virus, fever, runny nose, and throwing up. Andy and I were trying to divide days in order to stay home with her. 
On Friday night we went to see Maddox play in a baseball game. Luckily I found some toys in my purse for girls. It was easier to survive the sport hour. It looks like when you become a parent you always carry toys in your purse. 
On Saturday our friend Katie came to visit with Audrey and Reid. Spent most of the time on the swing in front of the house. Girls took off right away and started playing. This morning Olive asked after Audrey and was curious on when they can play together again.   
Today, Sunday morning Olive got antsy. I got her dressed and we went for a walk. Well, we took babies for a walk in a wagon. Enzo was overjoyed when I finally showed him a guitar I used to play in elementary school. Four years of classical training. Today we already learned a very simple song. I am convinced he has lots of musical talent.  
During the whole weekend I tried being productive for school too. I am writing a paper which I do not have the best of luck with. I even tried running away from it by making a cherry pie this afternoon. 

1 comment:

Ciscos said...

Olive looks so grown up - I can't believe it! Good luck with your paper - you can do it, girl!

Love,
Jayme