September 11, 2012

zacetek Septembra/beginning of September








Sami trije zvecer. Po vecerji, ko jedli za kuhinjsko mizo se odpravili obiskat granny in nato na igrisce. Dokler nekdo ni imel polne plenice. In nato domov. Tusiranje. Branje knjig. Spanje. In moj studij. Naslednji mesec bomo veliko to ponavljali, ker bo Andy veliko v sluzbi. Sem mu rekla, da se mi lahko oddolzi v oktobru, da me pelje ven. Imam dvoje nove cevlje in hlace in bi se z veseljem zrihtala. 
Jutri je ze sreda in dobim nove studijske naloge. Veliko branja, pisanja. Mogla bi studirat kako se napise raziskave in se mi ne da. Oz imam odpor do tega. Imam rada pisanje, razlaganje, povezovanje in nikakor ucenje na pamet. Pa se vedno me matra jezik. To bo vedno verjetno hiba s katero se bom borila. Se vseeno pozna, da anglescina ni moj materni jezik. 
Danes sem se prisilila, da sem odnesla fotko na igrisce. Od aprila ko dobila iphone sem kar lena glede kamere in jo skoraj ne nosim s seboj. Pa bi rada, da ne bi zgresila njunega odrascanja pred mojimi ocmi.  Tako sem zabelezila kako izgledata na jesen 2012. 7 let in 2 meseca ter 2 leti in 7 mesecev. Ha! Dobro so se mi sesle stevilke pri njuni starosti. 
By ourselves tonight. After dinner at the kitchen table we visited granny and spent a few minutes at the playground. Until someone filled a diaper. Then home. Showers. Reading books. Sleep. And my studies. Next month we will be doing a lot of the same as Andy will be at work. I told him he can always make it up to me with a date. I recently bought two new pairs of shoes and a pair of pants. I would be happy to dress up. 
Tomorrow is Wednesday and I get new study assignments. Lots of reading, writing. I should study how to do a research, but don't feel like it. I should say I can't make myself do it. I like writing, explaining, putting theories together, but not learning things by heart. And the language still imposes a barrier. This is something I will always have to fight with. It shows that English is not my native language. 
Today I made myself take camera to the playground. Since April when I got the iphone I hardly take any pictures. I do not want to miss documenting their growing up. This is how they look in the fall of 2012. 7 years and 2 months and 2 years and 7 months. Ha! Their age turned out fun. 

No comments: