February 08, 2011

joy of love, 8/28

Darilo od srca. V 2008 sem po dolgem casu pridobila amerisko drzavljanstvo. Nikakor nisem pricakovala darila in mislim, da sva z Andyjem celo govorila, da ne pricakujem nobenega darila. In me je zvecer presenetil z mikserjem. Sama vedno mislila, da je mikser nekaj zelo dragega in da ga nikoli ne bomo kupili, ker je zares bil izven nasega proracuna. In je zagotovo se danes moje najljubse darilo. Ga uporabljam parkrat na teden. Brez njega si kuhanja sploh ne znam vec predstavljat.
Za mene je darilo iz srca, ker Andy ve, da zelo rada kuham in pecem. Ker se je zelo potrudil, da me je presenetil z necim kar si nisem nikoli mislila, da bomo lahko imeli. Zares je moj princ na konju.
P.S. A vidite Andyja in mene v skledi?
Gift from the heart. In 2008 I finally gained American citizenship. I did not expect a gift and Andy and I even talked about not buying any presents. In the evening he surprised me with the mixer. I always thought mixer is very expensive, out of our budget and we will never own it. To this day it is still my favorite present. I use it a couple times a week. I cannot imagine cooking without it anymore.
It is a gift from the heart because Andy knows I love cooking and baking. Because he put effort in surprising me with something I thought we would never own. He is my prince on white horse.
P.S. Can you see Andy and me in the bowl?

1 comment:

Anonymous said...

LOVE IT! One my fav things in my kitchen!