February 07, 2011

joy of love, 7/28

Generacije. V tem letu se sele ucim kaj pomeni ziveti skupaj z starimi starsi mojih otrok. Sama sem odrasla brez starsih starsev. Razlicne okoliscine in nesrece so na zalost me okradle priloznosti bit razvajana od starih starsev. Sama niti ne vem kaj to tocno pomeni toda Enzo pravi, da je fino ko te stari starsi razvajajo. Ta teden ugotavljam, da imam mogoce malo prevec kontrole v rokah in vedno delam plane za stvari okoli mojih otrok. Ko bi lahko vcasih jih malo bolj spontano prepustila rokam starih starsev. In mogoce lazje pospravila hiso, kaj ustvarila, skuhala, naredila ali uzivala v casu sama. V resnici niti ne vem kako pristopit zadevi. Kako jo spremenit, da bom popustila kontrolo in da bi mogoce Andyjevi starsi uzivali z vnuki kar tako. Se ustavili in jih pobrali za kaksno stvar, ker sem jim zahoce njihove druzbe. Da se mogoce ne bodo cutili kot da potrebujejo Andyjevo ali moje privoljenje.
Generations. This year I am just learning what it means to live together with grandparents of my children. I grew up without grandparents. Different circumstances and accidents stole away from me chances to being spoiled by grandparents. I don't even know what it means to be spoiled but Enzo guarantees me it is fabulous. This week I am realizing I might have too much control in my hands. I am always making plans around the children. Sometimes I could more easily let grandparents take care of them. Maybe it would be easier to clean the house, make something, cook, do or just enjoy in some time by myself. I don't even know how to approach the whole thing. How to make changes to loosen up a bit and have Andy's parents hang out with them just because. Stop by the house, pick them up just because they want to hang out with them. That maybe they won't feel like they need Andy's or mine permission.

No comments: