February 01, 2011

joy of love, 1/28

Za hec sem se udelezila tecaja Joy of Love [link] za mesec Februar. Cel mesec bom dnevno dobila nalogo, ki jo bom lahko izpolnila in fotografirala, ter delila s skupino [link]. Tema tecaja se vrti okoli ljubljenih saj je mesec Februar mesec zaljubljenih. Prva naloga je bila slikanje ljubljenih kar delajo. Kar delajo vsak dan. Danes v sneznem metezu smo vsi skupaj doma. Andy je ves navdusen ker mu ze cel dan sledim s fotko. Od vseh opcij mi je bila ta najljubsa. Ker njegovo delo je nekaj kar ga zelo identificira, ker svoje delo obozuje, vcasih komaj caka, da gre nazaj. Sama sem neznansko ponosna nanj in predvsem mene osrecuje njegova sreca, ljubezen za njegovo delo. Ce najdes v zivljenju nekaj kar delas z veliko ljubeznijo je mnogo lazje tam prezivet ure. Je tudi nekaj kar te izpopolni kot osebo in ti da obcutek vrednosti. Poleg tega moj moz je zares ceden v uniformi.
Komaj cakam nove naloge za jutri. Mislim, da bo mesec tudi meni dal veliko, ker bom lahko ljubljene videla skozi druge oci ali na novo opazila stare stvari, ki jih ze od vedno v njih obozujem, obcudujem. Mislim, da je se vedno cas, da se lahko tudi vi vpisete.
For fun I joined Joy of Love [link] for the month of February. Every day of the month I will receive assignments that I can complete every day and share with the group [link]. The theme of the class is involves around the loved ones as February is the month of love. First assignment is to take pictures of the loved ones in what they do. What they do every day. We are all at home today. Andy is super excited for me to be following him around all day so far. Out of all pictures I took I loved these three the most. He identifies with his work a lot, because he loves his work, sometimes can hardly wait to go back. I am very proud of him and his happiness makes me happy. To be able to witness the love for his work. Because when you find something that completes you at what you do and you are good at it makes it easier spending the hours there. It is so good when your job fulfills you, makes you feel worthy. Beside all of it my husband is also very handsome in the uniform.

2 comments:

Wendy said...

Great post! I feel the same way about my husband when he puts his uniform on. He loves his job, too. There is just something about seeing him in his uniform that makes me feel safe and makes me feel happy to be married to him.

UL said...

Thank you. I feel privileged and elated that Andy picked me to grow old with. Love watching him and walking beside him.