Prijateljica Tammy ve, da si zelim zacet zbirko starih kamer. In mi je priskrbela prvo za mojo zbirko. Najlepse darilo za rojstni dan. V soboto bom preuredila polico nad kaminom in zbirka se bo lahko zacela vecat. Komaj cakam. K zbirki bi rada tudi dodala fotoaparate na film in mogoce celo nasla kaksno ki je se izpravna. Ce imate kaksno doma in ne veste kaj bi z njo vam jo jaz z veseljem vzamem iz rok.
Neznansko se veselim za spremembo vremena. Za moznost fotografiranja zunaj. Sanjam o tem.
My friend Tammy knows I am wishing to start a collection of old cameras. She got me my first one for my collection. The most beautiful present for my birthday. On Saturday I am planning to reorganize the shelf above the fireplace. I need to start making room for the collection. I can hardly wait. To the collection I am hoping to add film cameras that still work. Maybe find some that still work. If you have some at home not knowing what to do with them I would be happy to take them off your hands.

No comments:
Post a Comment