Ponavadi, ko imas vse po planu, ko se ti zdi da bo slo vse gladko in ne bo nobenih presenecenj, je ko si se zmotil pri racunanju in pozabil, da so otroci nepredvidljivi. Danes zjutraj sem imela zobozdravnika in ker je bilo zadnje vecje delo sem se zopet odlocila, da si jih bom popravila, ko me bodo zdravila odnesla v dezelo sanj. In seveda je ponoci se Oliva veliko zbujala in vstala z vrocino 38.7 C. Na sreco so lahko Andyjevi starsi jo prisli cuvat. Ko sem se vrnila domov smo peljali Olivo na pregled. Ima hujse bakterijsko vnetje pod ocesom. Zopet deset dni antibiotika. Izgleda, da si bo antibiotik prisvojil stalno mesto v hladilniku. Enzo jutri koncuje z svojo dozo za vnetje sinusov. Na koncu dneva se je vse dobro koncalo. Jaz sedaj zakljucila z vsem zobozdravstvenim delom. Neznansko vesela, ker pred zobozdravnikom imam fobije. Oliva na antibiotiku in do ponedeljka, ko se bo vrnila v vrtec bo ze popolnoma zdrava.
Usually when we go by the plan, when we think everything is going to run smoothly and there won't be any surprises is when we made a mistake in our calculations and forgot children are unpredictable. This morning I had a dentist appointment to finish the last repairs I needed. As there was more work required I have decided to do it with the help of medication and sleep through it. Through the night Olive kept waking up and in the morning we measured her temperature at 101.7 F. Luckily Andy's parents were able to watch her. In the afternoon after I returned home we took her to the doctor. She has a bacterial infection under her eye. She is back on antibiotic for the next ten days. It looks like we might need to find a permanent spot for antibiotic in our fridge. Enzo is finishing his round of it tomorrow morning for a sinus infection. At the end of the day everything turned out good. I am done with all dental work. Overjoyed as I am afraid of the dentist. Olive is on antibiotic and by Monday when she returns to daycare will be completely healthy.
No comments:
Post a Comment