
Ce bi hodila, bi se jim lahko pridruzila. Pa se vedno strajka. Mogoce ce bosta Maddox in Isla veckrat pri nas bo nasla navdih. Ker hoja po dveh nogah zares ni slaba. Mnogo vec svobode za vse. Ceprav zaenkrat ni bilo dezja to popoldne, se je bilo najbolj zabavno igrat vzunaj z dezniki. Upam, da to ne pomeni se dodaten teden dezja.
Drugace tudi upam, da vcerajsnja objava ni bila prevec razumljena kot ena velika pritozba. Mi je vse skupaj v uzitek. Samo zelim si, da bi imela dodatnih 8 ur v dnevu. Da bi se lahko normalno naspala in se vse naredila. Solske slike so javne. Ce vas zanima si jih lahko ogledate v Picasa Albumu [link].

If she would just decide to walk she could join them. She is still fighting it off. Maybe if Maddox and Isla would come more often she would get inspired. Because walking is not that bad at all. More freedom for everyone. Despite there was no rain this afternoon it was most fun for them to play with umbrellas. I hope this does not mean a rain for another week.
Otherwise I hope yesterdays post wasn't taken as one big complaint. I enjoy all my jobs. I just wish I would have an extra 8 hours a day. To get enough sleep and get everything done. School pictures are posted. If you would like to see them they are available in Picasa Album [link].

No comments:
Post a Comment