Ura je 23:12 in koncujem tretjo sluzbo za danes. Zacela s prvo in najbolj pomembno. Odpraviti od doma otroke in sebe. Nato sla v drugo sluzbo kjer sem cel dan delala s studenti in za racunalnikom. Se vrnila domov k prvi sluzbi. Vecerja, pospravljanje, kopanje, otroci v postelje. Zacela s tretjo sluzbo, fotografijo. Urejam solske slike. Album je ze pripravljen na ogled. Jutri moram samo se uredit formular. Mocno tudi drzim pesti, da jutri pridejo ene fotografije, ki jih narocila. Da tudi to narocilo oddam in upam, da bo stranka vesela. Ce dobim dovoljenje bom objavila nekaj najljubsih iz njihove seanse.
It is 11:12 pm and I am finishing my third job. Started with the first and most important one. Getting children and myself out of the house. Went to my second job where I worked with students and sat behind the computer all day. Returned home to my first job. Dinner, cleaning, baths, children to bed. Started my third job, photography. I had to edit school pictures. I think the albums are ready to be viewed online. Tomorrow I only need to check on order form. My fingers are crossed I also get some pictures I ordered. To turn in the order to the customer. I hope they will be happy with the end result. If they give me permission I might post a few favorite pictures from their appointment.
No comments:
Post a Comment