
Nora je na cevlje. Bolj kot to, je bilo danes popoldne noro. Trenutno so Andyjevi starsi v Ohio, kjer skrbijo za svojo hiso. Ko so doma in Andy dela, z veseljem pobirajo Enza popoldne iz sole. Trenutno Enzo gre vsak dan po soli v popoldansko varstvo. Na poti domov me klice Andy, ce lahko poberem oba otroka, ker on dela pozno. Oba otroka morata bit dvignjena do 17:30. Toda Sola in vrtec sta na razlicnih koncih mesta. Zacnem dirkat domov in seveda so povsod zastoji. Po premisleku se odlocim, da grem najprej po Enza. Nato klicem v vrtec, da bom pozna, ker so vedno mnogo bolj razumljivi. Danes po vecerji sem spekla nekaj piskotov, da jim jih jutri nesem v zahvalo.
She is crazy about shoes. More than that we had a crazy afternoon. Andy's parents are currently in Ohio taking care of their house. When they are home and Andy is working, they gladly pick up Enzo at school in the afternoon. This week he has to go to After Care. On the way home Andy calls me and asks me if I can go pick up both kids because he is working late. Both kids need to be picked up by 5:30 pm and school and daycare are in different parts of town. I start racing home and of course there are traffic jams everywhere. I decide to go pick up Enzo first. I call the daycare and tell them I will be a bit late as I know they will be understanding. Tonight after dinner I baked some cookies to say thank you for always being there for us.


No comments:
Post a Comment