
- Andy dela cez vikend in praznik jutri
- Veliko sama z otroci. Poskusam zapolnit nas cas karkoli najboljse mozno. Igrisce, obisk s sosedo.
- Dopoldne sli v manjse nakupovanje. Kupili barvo za moj projekt in nove kavbojke za mene.
- Moj manjsi projekt cez vikend je prebarvat polico nad kaminom belo. Imam vsaj se dvakrat za prepleskat da bo zares dobro izgledalo.
- Po opravkih danes prisli domov in Andy je zacel pect pizze za otroka za kosilo. Oliva bila ze neznansko utrujena toda sva jo zelela nahranit. Pojedla pizzo in sva jo kasneje nasla speco na mizi. Oz Enzo nama je povedal, da Oliva spi ko je tudi sam koncal svoj del.
- Poslikala ves film za kamero. Mislim, da barvni film ne bo uspesen. Upam, da crno bel bo vsaj nekaj dobrih fotografij imel. Mislim, da imam raje digitalno fotko. Ceprav se znam premisliti ko bom dobila razvite slike nazaj.
- Andy is working over the weekend and holiday tomorrow.
- I am by myself a lot with kids. I am trying to fill our time as best as possible. Going to the playground, visiting with the neighbour.
- In the morning did a small shopping. Bought paint for my weekend project and a new pair of jeans for me.
- My small project for this weekend is to paint the mantel white. I have to paint it at least twice more with the paint to achieve the look I want.
- After running errands we came home. Andy started making pizza for kids' lunch. Olive was very tired but we wanted her to eat before taking a nap. She finished her pizza and we found her sleeping on the table. Or Enzo really told us after he finished his share of pizza.
- Finished the film in the camera. I think the colored film is not going to be very successful but I am hoping black and white might turn out good. I think I like digital photography better but I could change my mind after I get the prints back.
No comments:
Post a Comment