October 08, 2011

Denver/Denver









Bila v Denver, Colorado od sobote do srede na konferenci za sluzbo. Totalno navdusena nad vsemi predstavitvami. Celo tako zelo, da razmisljam, da bi vpisala magisterij in sama nadaljevala svojo izobrazbo.
Denver se je Andyju in meni priljubil zaradi hrane. Zahvala gre prijateljici Sari in njenemu mozu, ki sta naju predstavila ulici kjer so najboljse restavracije. Vine St. Pub, WaterCourse Food, Pasquini's, Stuben's. Vsak dan bi lahko tam jedla.
Otroka se imela doma super pod nadzorom starih starsev. Ko se vrnila domov se mi je zdelo, da sta oba zrastla, se spremenila. Sem jih ves cas neznansko pogresala in komaj cakala, da sem zopet pod njuno komando.
We were in Denver, Colorado from Saturday to Wednesday for a work conference. I loved all presentations. Even so much that I am thinking of starting a masters degree. To expand my own knowledge.
Andy and I fell in love with Denver because of food. Thank you to our friend Sara and her husband. They introduced us to a street with the best food. Vine St. Pub, WaterCourse Food, Pasquini's, Stuben's. I could eat there every day.
Children stayed home and got spoiled by grandparents. When I returned home I thought they both grew, changed. I missed them a lot the whole time and could hardly wait to be under their directions.

No comments: