February 06, 2012

dobrodelna zbirka/fundraiser

Prejsnji in ta teden imamo v vrtcu prodajo kuhinjskih potrebscin znamke Pampered Chef za obnovo igrisca. Prvic se pocutim zelo blizu namenu in sem poslala ze dva emaila sirsim prijateljem in druzini. Zelo mocno drzim pesti, da bi skupaj z vsemi starsi nabrali dovolj denarja za nova igrala.
Nikoli preje nisem verjela v dobrodelne zbirke, ker so vedno nekako tuje in mi niso bile blizu ali da bi lahko videla koncni rezultat. Tokrat je drugace, ker so vse tovarisice mi zelo ljube, ker so vzgojile Enza od njegovega petega meseca naprej in Olivo od sestega meseca. Vem in se zavedam, da otroka prezivita z njimi mnogo vec casa kot z menoj v celem tednu. Cenim njihov trud, ljubezen do mojih otrok in cesanje Olive, ker se meni zelo poredko pusti. Njim pa vedno. :)
Ce si slucajno zelite kuhinjskih potrebscin iz Amerike in bi radi podprli dober namen, vam z veseljem posljem informacije za nakup.
Last and this week we have a Pampered Chef fundraiser at the daycare. We are trying to raise enough money to renovate the playground. It is the first time I feel close to the cause and I support it wholeheartedly. I have already sent out two emails to extended family and friends. I am very much hoping that all parents at the daycare step together and we all succeed at raising enough money.
I have never before been a part of a fundraiser and I have never believed in them. They were always something that I never saw a result of it. This time it is different as Enzo has been attending the daycare since he was five months old and Olive from six months on. I am in love with all teachers and I admire their work on daily basis. I am aware that my kids spend with them more time in a week than with me at home. I am grateful for their love to my children and combing her hair as she rarely lets me do it. :)
If you are desperate for some new kitchen gadgets and would like to support a good cause please email me. I would be happy to send you information how to browse articles online and submit an order.

No comments: