3/4 rojstnih dni v nasi druzini je konec za letos. Oliva, Andy in jaz smo odpraznovali. Sedaj bomo samo odstevali do poletja, ko bo Enzo na vrsti. Jaz sem imela precudovit petek z ogromno zelja in razvajanj. Vsak obrok dneva je bil poskrbljen za mene. Enzo me je peljal na krofe, v sluzbi so imeli hrano, sla na kosilo s prijateljico, vecerja z Andyjevimi starsi.
Cez vikend ugotovila, da ne morem studirat, ko sem z Enzom in Olivo. Bom prisparala studij za zvecer ko bosta ze spala. Za vmes sem zacela malo strikat. Pocasi in ne verjamem da bom hitro kaj koncala. Bo lustno imet mali projekt za sprostitev.
3/4 of birthdays in our family are over. Olive, Andy and I are done. Now we are counting down to summer when it is Enzo's turn. I had a great Friday with lots of birthday wishes and spoiling. Every meal of the day was taken care of for me. Enzo took me to get donuts for breakfast, there was a food day at work, had lunch with a friend and dinner with Andy's parents.
Over the weekend I realized I cannot do any studying while I am with Olive and Enzo. I have to save it for after their bed time. I started knitting just to have a small project on the side. It won't finish fast. It will be nice to have something for relaxation.
No comments:
Post a Comment