
Pocasi ze razmisljam o Olivinem rojstnem dnevu. O darilih, praznovanju, hrani, sladici, okraskih po hisi. Danes smo pohajali po Targetu in mislim, da sem nasla cevlje, ki bi jo zagotovo razveselili. Si jih je zelela kar takoj obut ampak na sreco mi jo je Enzo pomagal zamotit. Drugo darilo na katerem sem zacela delat je puncka. Sem si vedno zelela eno sesit in upam, da bo koncni rezultat uspesen. Ce bo, potem bo dobila puncko in cel kup cunj za njo. Ce ne, potem bo verjetno poleg cevljev dobila kupljenega se kaj drugega.
I am slowly starting to think of Olive's birthday present. Her presents, celebration, food, dessert, decorations around the house. Today we were running some errands at Target and I have found these shoes. She loved them and wanted to put them on right away. Luckily Enzo helped me distract her. A second gift I am thinking is a doll. But I am making it. I always wanted to sew one and I hope it turns out great. If it turns out as I am hoping then she will get a doll and a ton of clothes for it. If not, then shoes and we will buy something more.
No comments:
Post a Comment